zaterdag 14 januari 2012

Waarom een blog?

2 u, zaterdagnacht, ik besluit om een blog te maken rond mijn revalidatie van de breuk van mijn heup.
Ik heb hiervoor 3 redenen:
- vrienden en familie op de hoogte houden van mijn vorderingsproces
- andere lotgenoten nu of later herkenningspunten meegeven in de af te leggen weg
- mijn tijd opvullen met andere zaken dan lezen en filmpjes kijken
Ik reken momenteel op een 3 maand durende blog, en besef dat het lezen van reisverhalen over Nieuw-Zeeland of trekking doorheen Latijns-Amerika veel attractiever zijn dan dergelijke blog, maar mijn 3 bovenvermelde redenen rechtvaardigen dan weer dit initiatief.
Momenteel werk ik vanop mijn smartphone, wat betekent dat er her en der wat schrijffouten kunnen insluipen (gelieve mij hierop niet af te rekenen :-)) en de posts eerder beperkt zullen zijn in omvang (ik wens geen polsontsteking doordat een volwaardig toetsenbord ontbreekt).
Zo,ik hoop dat dat spel hier werkt, en we een leuke blogtijd tegemoet gaan ;-)
Katelijne

6 opmerkingen: